reklama

Výtvarné umenie a ja

Výtvarné umenie obkolesuje každého aj keď si to mnohokrát neuvedomujeme. Už od pradávna ľudia čarbali po stenách a papyrusoch. Uvidíme čo z toho vznikne ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Ruža - grafitová ceruzka
Ruža - grafitová ceruzka (zdroj: Bochyn Alexander)

V prvom rade by som sa mal predstaviť. Volám sa Alexander Bochyn a pochádzam z mestečka Humenné na východe našej krásnej krajiny. Som stredne pokročilý umelec čo sa výtvarného umenia týka. Určite sa pýtate, čo tým všetkým chcem dosiahnuť? Odpoveď je prozaická. Chcem nabádať ľudí, aby sa venovali kresleniu a maľovaniu. Či už je to cez rôzne omaľovánky, alebo podľa predlohy ako kreslím ja. Je to nádherná chvíľa, keď vidíte, že pod vašimi rukami na papieri vzniká úžasný svet čohokoľvek, načo si len zmyslíte. Ďalej sa chcem podeliť o svoje skúsenosti, lebo viem aká je tŕnitá cesta pri vlastnom zdokonaľovaní. Rád poradím a rád si nechám poradiť od skúsenejších umelcov. Chcem pomôcť a poradiť, aké sú moje skúsenosti s maliarskými materiálmi, pomôckami a spôsobmi, ktoré sa momentálne používajú. Mnohé veci budete poznať, len si to neuvedomujete a beriete to ako samozrejmosť. A práve v samozrejmosti je krása. Určite viem, že vaše začiatky budú ťažké, tak ako moje, kedže nemám umelecké vzdelanie. Nenechajte sa však odradiť od prvých neúspechov. To by ste mali vidieť moje výtvory keď som začínal. Cesta je to ťažká, ale nie nemožná, aby ste správne napredovali. Práve preto je tu môj blog v elektronickom denníku SME, za čo chcem redakcii poďakovať, že mi to umožnili. Články plánujem uverejňovať občasne, ale nebojte sa nebude to raz do mesiaca, ale určite častejšie. Takže v najbližšom článku plánujem uverejniť článok o ceruzkách a papieroch. Veľmi sa teším na komentáre a následnú plodnú debatu. Ďakujem za prečítanie môjho článku.

Alexander Bochyn

Alexander Bochyn

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som maliar rôznych obrazov od komixov a manga až po maľovanie portrétov. Maľujem prakticky všetko rôznymi technikami. Rád sa podelím o svoje skúsenosti s materiálmi, technikami a vecami čo sa maliarskeho umenia týka. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu